Regulamin szkoleń i sprzedaży

Uwaga: Bardzo dużo prowadzonych przez nas szkoleń w Polsce jest organizowanych i sprzedawanych przez naszych partnerów – w takim przypadku poniższy regulamin nie ma zastosowania, i zachęcamy do zapoznania się z regulaminem na stronie danego partnera. Niniejszy regulamin ma zastosowanie jedynie w przypadku szkoleń i innych produktów oferowanych bezpośrednio przez nas.

Regulamin szkoleń i sprzedaży

Regulamin określa warunki organizacji i przeprowadzania szkoleń, a także zasady sprzedaży szkoleń i innych produktów (zwanych dalej łącznie "Produktami") przez HexArcana Cybersecurity spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Cholenmoosweg 5, 8942 Oberrieden, Szwajcaria, reprezentowaną przez Michała Składnikiewicza, zwanego dalej Sprzedawcą.

Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail: contact@hexarcana.ch

§1 Podstawowe pojęcia użyte w regulaminie

Wyjaśnienie:

  1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
  2. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
  3. Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;
  4. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
  5. Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy) przedstawiona na Stronie/w Sklepie pod domeną hexarcana.pl lub udostępniona Klientowi indywidualnie przez Sprzedawcę;
  6. Platforma Sprzedawcy – platforma Sprzedawcy udostępniona w domenie hackarcana.pl, wraz z poddomenami, w ramach której udostępniane są Produkty Sprzedawcy;
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
  8. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  9. Produkt – Produkt elektroniczny lub Usługa oferowana przez Sprzedawcę, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
  10. Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie PDF, audio/video);
  11. Uczestnik – osoba korzystająca z Produktów Sprzedawcy;
  12. Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą takich danych;
  13. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
  14. Sklep/Strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez Sprzedawcę pod domeną hexarcana.pl i/lub hackarcana.pl
  15. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji wniezmienionej postaci;
  16. Umowa – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki;
  17. Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.

§2 Zasady współpracy i zawarcia umowy

  1. Warunki realizacji Umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta.
  2. Sprzedawca nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed zawarciem Umowy, a także - na jego żądanie - w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Sprzedawca.
  3. Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na terytorium państw UE oraz EOG i poza EOG.
  4. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
  5. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania skutecznej płatności oraz potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
  6. W przypadku gdy termin pierwszej płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta i przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
  7. W przypadku wyboru płatności cyklicznej lub ratalnej, Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny za Produkt w całości. Zapłata pierwszej płatności, nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty Ceny w całości.
  8. Do skutecznej płatności - w przypadku dokonaniaprzez Klienta sposobu płatności przelewem,płatności elektroniczne lub kartą płatniczą– dochodzi z chwilą uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

§3 Cena

  1. Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.
  2. Cena nie zawiera informacji odnośnie innych kosztów, o których w przypadku gdy Klient będzie zobowiązany je ponieść, zostanie poinformowany przed złożeniem zamówienia.
  3. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Produktu.
  4. Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest najniższa obowiązująca cena w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.
  5. Wszystkie ceny na Stronie Internetowej podane są w: hexarcana.ch – CHF, hexarcana.pl – PLN. Ceny podawane Klientowi zawierają podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązującej stawki. Jeśli Klient nie jest zobowiązany do zapłaty podatku VAT (na przykład jego miejsce zamieszkania znajduje się poza Szwajcarią), powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przed złożeniem Zamówienia w celu zastosowania prawidłowej kwoty podatku VAT lub sprawdzenia, czy Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży do kraju Klienta.

§4 Zasady składania zamówień

  1. Klient może korzystać ze Strony przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, po uprzednim złożeniu zamówienia bezpośrednio drogą mailową na adres Sprzedawcy: contact@hexarcana.ch lub złożenia zamówienia poprzez wypełnienie formularza zakupu na Stronie internetowej.
  3. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient (ten sam numer konta z którego dostarczono płatność).
  4. Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub sposobu płatności.
  5. Z uwagi na brzmienie ustawy o podatku od towarów i usług, w przypadku dokonywania zamówienia przez Przedsiębiorcę, w celu wystawienia faktury VAT przez Sprzedawcę, konieczne jest podanie numeru identyfikacyjnego przedsiębiorcy (np. NIP)na etapie składania zamówienia.
  6. Faktury i dane wysyłane są elektronicznie, na adres e-mail Klienta, przez który składa zamówienie.
  7. W celu zakupu Produktów przez Stronę, należy:
    1. wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
    2. po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy);
    3. zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia; do chwili akceptacji Regulaminu i zamówienia, możliwe jest samodzielne dokonanie modyfikacji w zakresie danych oraz Produktów dodanych do koszyka;
    4. po zapoznaniu się z zamówieniem, należy zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
  8. W celu zakupu Produktów drogą elektroniczną np. za pomocą e-mailanależy:
    1. wybrać Produkt/-y, które chce się kupić oraz zapoznać się z Ofertą;
    2. po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane przez Sprzedawcę informacje (np. dane Klienta, sposób płatności);
    3. przed zaakceptowaniem zamówienia zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
    4. zaakceptować przedstawione przez Sprzedawcę warunki współpracy w ramach zamówienia, w tym Regulamin oraz dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia oraz potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
  9. Po zawarciu Umowy, Sprzedawca przesyła Klientowi także jej warunki, o ile nie zostały przekazane przed zawarciem Umowy oraz potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
  10. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku niedokonania płatności przez Klienta w terminie 3 dniroboczych od dnia złożenia zamówienia lub w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia.

§5 Zasady realizacji zamówień

Produkty elektroniczne (m.in. e-booki/nagrania wideo/kursy on-line/materiały PDF)

  1. W zależności od rodzaju Produktu, dostęp do Produktu elektronicznego zostanie udzielony poprzez przesłanie na podany przez Klienta adres e-mail:
    1. link do logowania do Platformy Sprzedawcy, w ramach której Produkt został udostępniony wraz z założeniem Konta na platformie;
    2. linku do pobrania Produktu elektronicznego,
    3. link do nagrania udostępnionego w ramach platformy np. Vimeo, YouTube (w trybie niepublicznym),
    4. link do live streamingu udostępnionego w ramach platformy np. Vimeo, YouTube (w trybie niepublicznym).
  2. Dostęp do Produktu elektronicznego zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin po zawarciu Umowy, z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
  3. W przypadku Produktu elektronicznego w postaci nagrań wideo, możliwe jest korzystanie z Produktu poprzez jego odtwarzanie (streaming).Zakazane jest udostępnianie linku do ww. nagrań osobom trzecim.Więcej informacji dot. praw autorskich znajduje się w §8 Prawa autorskie i licencje.
  4. W przypadku Produktu elektronicznego takiego jak np. kursy/szkolenia lub inne produkty elektroniczne, w ramach których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne w całości niezwłocznie po zakupie, materiały te będą udostępniane systematyczniew kolejnych dniach kursu/szkolenia.
  5. Dostęp do Produktu jest ograniczony czasowo i wynosi 12 miesięcylicząc od dnia zawarcia Umowy, o ile nic innego nie wynika z Oferty.

Dostęp do platformy z ćwiczeniami

  1. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do platformy Sprzedawcy z ćwiczeniami, Klient ma prawo korzystać z materiałów dostępnych na ww. Platformie. Link do platformy zostanie przesłany Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail. W przypadku gdy do uzyskania dostępu, konieczne będzie dodatkowo, podanie hasła identyfikującego Klienta, Sprzedawca prześle również hasło dostępowe.
  2. Klient ma prawo korzystać z dostępu do Platformy Sprzedawcy z ćwiczeniami, w sposób ograniczony czasowo przez okres 90 dniod dnia zawarcia Umowy.

Transmisje on-line (m.in. webinary)

  1. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do transmisji on-line (m.in. webinarów/ szkoleń on-line na żywo/prelekcji), Klientowi zostanie przydzielony dostęp do Platformy, na której odbywa się webinar/spotkanie najpóźniej przed terminem transmisji on-line. Dostęp zostanie przesłany na e-mail wskazany przez Klienta.
  2. Transmisje on-line mogą być nagrywane przez Sprzedawcę, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  3. W związku z możliwością nagrywania transmisji on-line, Sprzedawca uregulował w niniejszym Regulaminie także kwestie utrwalania wizerunku oraz przetwarzania danych wrażliwych Klienta. [§6 Wizerunek]

Dostęp do grupy na Discordzie

  1. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do dedykowanego serwera, kanałów, lub grupy na Discordzie (dalej: przestrzeń na Discordzie), link dostępowy zostanie przesłany Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail lub udostępniony w ramach posiadanego dostępu do platformy Sprzedawcy z materiałami. W przypadku gdy do uzyskania dostępu, konieczne będzie dodatkowo, podanie hasła dostępowego identyfikującego Klienta, Sprzedawca prześle również hasło dostępowe.
  2. Aby uzyskać dostęp do przestrzeni na Discordzie, Klient powinien posiadać zainstalowany na swoim komputerze (lub telefonie) program Discord, a także powinien założyć Konto. Dopuszczalne jest korzystanie z grupy na Discordzie bez instalacji programu (w ramach przeglądarki). Co więcej, Klient musi być już obecny na serwerze Sprzedawcy, lub przyjąć zaproszenie na serwer Sprzedawcy, aby móc dołączyć do grupy (przesłane linkiem). Więcej informacji dot. korzystania z programu Discord, można znaleźć na stronie programu Discord: https://support.discord.com/hc/pl/articles/360033931551-Jak-zacz%C4%85%C4%87
  3. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do przestrzeni na Discordzie, Klient ma obowiązek przestrzegać Regulaminu Discord dostępnego na stronie z Warunkami korzystania z programu: https://discord.com/terms
  4. Informacje dot. przetwarzania danych przez Discord Netherlands BV znajdują się w Polityce prywatności Discord: https://discord.com/privacy
  5. Klient ma prawo korzystać z dostępu do przestrzeni na Discordzie w sposób ograniczony czasowo przez czas posiadania dostępu do Produktu, w ramach którego dostęp został udzielony, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  6. Z uwagi na charakter platformy i możliwość dzielenia się przez Klienta swoim wizerunkiem, Sprzedawca uregulował w niniejszym Regulaminie także kwestie utrwalania wizerunku. [§6 Wizerunek]

Szkolenie grupowe (m.in. szkolenie grupowe on-line/webinary/ kursy on-line)

  1. Szczegółowe informacje dotyczące Szkoleń grupowych znajdują się w Ofercie.
  2. Szkolenia grupowe trwają minimum120 minut, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  3. Szkolenia grupowe odbywają się zgodnie z harmonogramem.
  4. Zuwagi na specyfikę Szkoleń grupowych, zmiana harmonogramu przez Klienta nie jest możliwa. Nieobecność podczas Szkoleń grupowych nie stanowi podstawy do zwrotu wynagrodzenia za Szkolenie zrealizowane przez Sprzedawcę zgodnie z harmonogramem.
  5. Sprzedawca ma prawo nagrywać Szkolenia grupowe.
  6. Nagranie ze Szkolenie nie jest uwzględnione w cenie Szkolenia, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  7. W przypadku nieobecności podczas Szkoleń grupowych, Klient ma możliwość otrzymać dostęp do materiałów dodatkowych (o ile zostały udostępnione przez Sprzedawcę zgodnie z Ofertą). Materiały zostaną udostępnione na platformie, do której link zostanie przesłany Klientowi przez Sprzedawcę lub zostaną przesłane e-mailem.

Wsparcie do Produktu (m.in. wsparcie on-line, wsparcie w formie spotkań wideo/feedback)

  1. Szczegółowe informacje dot. wsparcia, znajdują się w Ofercie.
  2. Klient ma prawo korzystać ze wsparcia w sposób ograniczony czasowo przez czas posiadania dostępu do Produktu, w ramach którego wsparcie zostało zaoferowane.

Pozostałe informacje dot. Produktów

  1. Sprzedawca z ważnej przyczyny zastrzega sobie prawo do odwołania transmisji on-line lub Szkolenia najpóźniej na dzień przed planowanym terminem wydarzenia, chyba że ważna przyczyna nastąpiła później (np. nagła choroba, zdarzenie losowe). W takiej sytuacji zostanie wyznaczony inny termin wydarzenia, o czym Klient zostanie powiadomiony. W przypadku gdy Klient nie może uczestniczyć w nowym terminie, Klient ma prawo odrzucić propozycję Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca informuje Klienta m.in. o aktualizacjach, oprogramowaniu, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności Produktu z Umową.
  3. Jeżeli Klient nie może uruchomić udostępnianego pliku, materiału lub dostępu do Platformy Sprzedawcy lub innych platform, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  4. Sprzedawca przedłuża na wniosek Klienta dostęp do Produktu w przypadku gdy z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy, niemożliwe było korzystanie z ww. Produktów (m.in. problemy techniczne Platformy Sprzedawcy uniemożliwiające korzystanie z Produktów). Okres przedłużenia odpowiada okresowi, w którym Klient nie mógł korzystać z Produktu. Klient ma obowiązek powiadomić Sprzedawcę w przypadku zaistnienia ww. problemów.
  5. Z Produktu Sprzedawcy ma prawo korzystać wyłącznie jedna osoba (o ile nic innego nie wynika z Oferty). W przypadku gdy Uczestnikiem ma być inna osoba niż Klient, Klient wskazuje to Sprzedawcy na etapie składania zamówienia lub niezwłocznie po złożeniu zamówienia poprzez wskazanie adresu e-mail Uczestnika na etapie zakładania Konta na platformie Sprzedawcy. W takim przypadku, Klient zobowiązuje Uczestnika do przestrzegania Regulaminu, a w szczególności zasad i obowiązków wskazanych w §5 – 8 oraz §12-13.
  6. W przypadku Klienta firmowego (zgodnie z §13 Regulaminu), Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowe działanie/ funkcjonowanie Produktu/ Strony, jeśli sprzęt nie został odpowiednio przygotowany i dostosowany do warunków technicznych (ze względu na m.in. wewnętrzne zabezpieczenia i ograniczenia sprzętu), pozwalających na poprawne korzystanie ze Strony/ Produktu.

§6 Wizerunek

  1. Klient jest świadomy tego, że wizerunek Uczestnika udostępniany w ramach transmisji on-line lub w ramach grupy(np. Discord)/Platform, może być przetwarzany przez Sprzedawcę, w tym utrwalany i rozpowszechniany do celów edukacyjnych, archiwizacyjnych oraz do celów związanych z realizacją Umowy.
  2. Klient jest świadomy tego, że transmisje on-line mogą być nagrywane, a nagrania z transmisji mogą być udostępniane w ramach platformy z materiałami/szkoleniami/kursami.
  3. Klient – poprzez włączenie kamery podczas transmisji on-line (webinarów/spotkań on-line) lub udostępnienie swojego wizerunku w ramach grupy(np. Discord) /platform, wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez Sprzedawcę wizerunku Uczestnika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu transmisji on-line/przebiegu współpracy do celów dokumentacyjnych i edukacyjnych oraz do celów realizacji niniejszej Umowy.
  4. Przetwarzanie wizerunku Klienta/Uczestnika do celów marketingowych i promocyjnych wymaga odrębnej zgody.
  5. Wizerunek, o którym mowa powyżej, może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób uczestniczących w transmisji on-line, natomiast nagranie filmowe i dźwiękowe z jego udziałem może być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających w ramach działalności Sprzedawcy. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.
  6. Klient nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób. W przypadku naruszenia ww. postanowienia, Sprzedawca, jak również inne osoby, których prawo do wizerunku zostało naruszone, mają prawo wystąpić z roszczeniem o zapłatę odszkodowania i/lub zadośćuczynienia w związku z ww. działaniem.

§7 Warunki techniczne

  1. Klient może korzystać ze Strony zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
  2. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet ikorzystanie zusług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się zzagrożeniem pozyskania imodyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
  3. W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
    1. aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu. Zalecana przeglądarka to Google Chrome; Możliwe jest korzystanie także z innych przeglądarek (np. Opera, Mozilla Firefox), natomiast Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości działania Sklepu/Strony Sprzedawcy w ramach ww. przeglądarek;
    2. aktywnego konta poczty elektronicznej.
  4. W celu skorzystania z Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
    1. aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu. Polecana przeglądarka to jedna z popularnych i używanych, takich jak np. Google Chrome; Możliwe jest korzystanie także z innych przeglądarek (np. Opera, Mozilla Firefox), natomiast Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości działania Sklepu/Strony Sprzedawcy w ramach ww. przeglądarek;
    2. aktywnego konta poczty elektronicznej;
    3. aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
    4. konta na platformie Discord lub na platformie Sprzedawcy w przypadku, gdy z Oferty wynika, iż przedmiotem Umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej przestrzeni lub materiałów na platformie
    5. dostęp do słuchawek lub głośnika do odtwarzania dźwięku, a także mikrofonu - w przypadku Produktu uwzględniające transmisje on-line lub Szkolenia.
  5. W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na Produkt.

§8 Prawa autorskie i licencje

  1. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym Produkty elektroniczne, teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
  2. Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
  3. Zabrania się Klientowi udostępniać Produkty lub dane do swojego konta innympodmiotom.
  4. Zakupiony Produkt nie może być przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji isprzedażyhandlowej.
  5. O ile nic innego nie wynika z Oferty, licencja udzielona Klientowi nie obejmujeprawa do:
    1. trwałego lub czasowego zwielokrotnienia produktu w całości lub w części, wcelu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
    2. wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości Produktu,
    3. odpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
    4. nieodpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami iwjakiejkolwiek formie.
    1. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku.
    2. W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną. Sprzedawca, w oparciu o obowiązujące przepisy może wystąpić z roszczeniem o:
    1. zaprzestanie naruszeń lub usunięcia skutków naruszeń;
    2. naprawienia szkody wyrządzonej naruszeniem poprzez zapłatę dwukrotności stosownego wynagrodzenia, które w chwili jego dochodzenia byłoby należne tytułem udzielenia przez uprawnionego zgody na korzystanie z utworu bądź też poprzez zapłatę odszkodowania ustalonego zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego (wybór należy do Sprzedawcy)
    3. wydania korzyści uzyskanych w wyniku dokonania naruszenia.
  6. Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych.

§9 Niezgodność produktu z umową

  1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Towaru na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta z poszanowaniem przepisów krajów na terytorium UE, EOG i poza EOG, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
  2. Reklamację należy wysłać na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy).
  3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. Powyższe zasady mają zastosowanie także do reklamacji, o której mowa w §10.
  4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dniod dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta.

§10 Dodatkowe uprawnienia klienta dotyczące treści/usługi cyfrowej

  1. Niniejszy rozdział określa uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadku umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta z poszanowaniem przepisów krajów na terytorium UE, EOG i poza EOG, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
  2. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
  3. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  4. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu cenyalbo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów
    2. Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;
    3. brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową;
    4. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  5. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
  6. Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy.
  7. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
    1. Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub
    2. Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.

§11 Odstąpienie od umowy

  1. Niniejszy rozdział określa zasady odstąpienia od Umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta z poszanowaniem przepisów krajów na terytorium UE, EOG i poza EOG.
  2. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w Załączniku nr 1 i 2 do Regulaminu.
  3. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku Umowy:
    1. o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
    2. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody;
  4. Klient, o którym mowa w ust. 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.

§12 Konto użytkownika

  1. Sprzedawca, w ramach Platformy Sprzedawcy może umożliwić Klientowi stworzenie Konta Użytkownika.
  2. Konto Użytkownika toindywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę w celu korzystania z Produktów Sprzedawcy po dokonaniu przez Klienta rejestracji izawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika, dalej jako Konto. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony (o ile nic innego nie wynika z Oferty).
  3. Zakazane jest udostępnianie Konta Użytkownika innym osobom trzecim niż te, do których został przypisany dostęp.
  4. Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika oraz do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produktudostępniany jest na Koncie Użytkownika.
  5. Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące
    możliwości utworzenia Konta Użytkownika lub w przypadku gdy Konto zostaje stworzone automatycznie – informacje o utworzeniu Konta. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło.
  6. Klientmoże zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Sprzedawcy e-mailowo lub w inny sposób przyjęty do komunikacji ze Sprzedawcą z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
  7. Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
  8. Zabronione jest korzystanie przez Użytkowników z Serwisu lub Usług w sposób naruszający przepisy prawa, dobre obyczaje, dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
  9. W przypadku korzystania z Serwisu w sposób niezgodny Regulaminem, przepisami prawa, konto Użytkownika może zostać zablokowane.
  10. Użytkownik zostanie poinformowany o zablokowaniu konta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  11. Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
    1. z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
    2. bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).

§13 Konto użytkownika firmowego

  1. Konto Użytkownika Firmowego toindywidualny panel uruchomiony na rzecz osób, którym Klient udostępnił kod do rejestracji i założenia Konta Użytkownika Firmowego.
  2. Użytkownikiem Firmowym jest osoba, której Klient udostępnił kod do rejestracji i założenia Konta Użytkownika Firmowego (m.in. pracownik, współpracownik Klienta).
  3. Konto Użytkownika Firmowego zostaje stworzone w ramach Konta Użytkownika, o którym mowa w §12 Regulaminu, po zawarciu umowy przez Klienta, z chwilą akceptacji Regulaminu przez Użytkownika Firmowego.
  4. Wygaśnięcie/rozwiązanie umowy na prowadzenie Konta Użytkownika Firmowego nie jest równoznaczne z wygaśnięciem/rozwiązaniem Umowy na prowadzenie Konta Użytkownika. Zasady wygaśnięcia/rozwiązania Umowy na prowadzenie Konta Użytkownika określono w §12 Regulaminu.
  5. Zakazane jest udostępnianie Konta Użytkownika Firmowego innym osobom trzecim niż te, do których został przypisany dostęp.
  6. Zabronione jest korzystanie przez Użytkownika Firmowego z Platformy w sposób naruszający przepisy prawa, dobre obyczaje, dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Organizatora, a także zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
  7. W przypadku korzystania z Platformy w sposób niezgodny z Regulaminem, przepisami prawa, Konto Użytkownika może zostać zablokowane.
  8. Użytkownik oraz Klient zostanie poinformowany o zablokowaniu Konta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  9. Użytkownik Firmowy może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Firmowego, o czym Organizator poinformuje Klienta. Żądanie usunięcia Konta Użytkownika Firmowego może zostać także zgłoszone przez Klienta.
  10. Sprzedawca usuwa Konto Użytkownika Firmowego niezwłocznie po zgłoszeniu ww. żądania, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia żądania.
  11. Usunięcie Konta Użytkownika Firmowego może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika oraz utratą statystyk oraz informacji wskazanych w ust. 14.
  12. W przypadku gdy Umowa obejmuje również udostępnienie Klientowi tzw. panelu administratora w celu weryfikacji postępów Użytkownika, Klient zobowiązany jest do poinformowania Użytkownika o charakterze wyżej wskazanej usługi. Dodatkowo, informacja ta może być także wskazana przez Organizatora.
  13. Panel Administratora pozwala Klientowi na monitorowanie postępów Użytkownika Firmowego (w tym na weryfikację tego, czy Użytkownik zarejestrował Konto, w jakich szkoleniach wziął udział, jaki czas spędził na oglądaniu, jak również informacje o innych aktywnościach i działaniach podejmowanych przez Użytkownika Firmowego w ramach dostępu do Konta Użytkownika Firmowego).
  14. Zasady dotyczące powierzenia przez Klienta przetwarzania danych osobowych określono w odrębnej umowie z Klientem. Obowiązek informacyjny w zakresie RODO, nFADP oraz przetwarzania informacji, o których mowa w ust. 14 spoczywa na Kliencie.

§14 Szczegółowe postanowienia dotyczące przedsiębiorców

  1. Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  3. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności Towaru z Umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  4. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

§15 Postanowienia końcowe

  1. W czasie trwania siły wyższej, strony Umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
  2. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
  3. W sytuacji, gdy Klient jest spoza kraju Sprzedawcy, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
  4. W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania wsposób sprzeczny zprawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
  5. Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:
    1. stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
    2. wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
    3. powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
    4. lub ma prawo skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/consumers/odr
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo dowprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę.
  7. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży), zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klientów będących konsumentami lub przedsiębiorcami na prawach konsumenta przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
  8. Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 10.
  9. Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 10.
  10. W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.
  11. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Celem przetwarzania danych Klienta przez Sprzedawcę, podanych przez Klienta w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Polityce prywatności– ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO).Usługi Sprzedawcy mogą wymagać przepływu danych pomiędzy Szwajcarią a Unią Europejską (UE) i Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) zgodnie z RODO oraz nFADP. Aby zapewnić ochronę danych osobowych podczas takich transferów, Usługodawca opiera się na pewnych zgodnych z prawem mechanizmach transferu, tj. Usługodawca opiera się na zatwierdzonych przez Komisję Europejską standardowych klauzulach umownych jako mechanizmie prawnym dla niektórych transferów danych z UE/EOG i Szwajcarii (kraje wyznaczone). Wspomniane klauzule są umownymi zobowiązaniami pomiędzy firmami przesyłającymi dane osobowe, które nakładają na te firmy obowiązek ochrony prywatności i bezpieczeństwa danych. Usługodawca przyjął Standardowe klauzule umowne, aby transfer danych, potrzebny do dostarczania, utrzymania i rozwoju naszych usług, odbywał się zgodnie z prawem. Znajdziesz je pod tym linkiem: https://commission.europa.eu/publications/standard-contractual-clauses-international-transfers_en
  12. Regulamin obowiązuje od dnia 6 września 2024 r.

Załącznik nr 1: Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Nasze dane do kontaktu: HexArcana Cybersecurity GmbH (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) z siedzibą w Cholenmoosweg 5, 8942 Oberrieden, Szwajcaria, reprezentowaną przez Michała Składnikiewicza, adres e-mail: contact@hexarcana.ch

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do tej chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Załącznik nr 2: Wzór formularza odstąpienia od umowy

Nasze dane do kontaktowe:
HexArcana Cybersecurity GmbH (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) z siedzibą w Cholenmoosweg 5, 8942 Oberrieden, Szwajcaria, reprezentowaną przez Michała Składnikiewicza, adres e-mail: contact@hexarcana.ch

Uzupełnij wszystkie miejsca oznaczone wielokropkiem (...).

Odstąpienie od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Odstępuje od umowy z dnia ... dotyczącej/polegającej na ... .

Imię, nazwisko, adres oraz inne dane kontaktowe Klienta:
...

Data:
...

Podpis (o ile wysyłane w wersji papierowej):
...

Załącznik nr 3: Formularz reklamacji

Nasze dane do kontaktowe:
HexArcana Cybersecurity GmbH (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) z siedzibą w Cholenmoosweg 5, 8942 Oberrieden, Szwajcaria, reprezentowaną przez Michała Składnikiewicza, adres e-mail: contact@hexarcana.ch

Uzupełnij wszystkie miejsca oznaczone wielokropkiem (...).

Formularz Reklamacji
(wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji dot. niezgodności Produktu z Umową)

Dotyczy zamówienia nr ... z dnia ... .

Dotyczy produktu: ... .

Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową.

Niezgodność Produktu z umową polega na:
...

Niezgodność została stwierdzona w dniu: ...

Z uwagi na powyższe, proszę o:
...wskazać roszczenie...

Imię, nazwisko, adres oraz inne dane kontaktowe Klienta:
...

Data:
...

Podpis (o ile wysyłane w wersji papierowej):
...